خداوندا...

ღ.آرزوی محال.ღ

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خداوندا...

من از تنهائی و برگ ريزان پائيز من از سردی سرمای زمستان
من از تنهائی و دنيای بی تو می ترسم

خداوندا...

من از دوستان بی مقدار من از همرهان بی احساس
من از نارفيقيهای اين دنيا می ترسم

خداوندا...

من از احساس بيهوده بودن ؛  من از چون حباب آب بودن
من از ماندن چون مرداب می ترسم


خداوندا
...

من از مرگ محبت من از اعدام احساس به دست دوستان دور يا نزديک می ترسم

خداوندا...

 من از ماندن می ترسم خداوندا من از رفتن می ترسم...

خداوندا...

 من از خود نيز می ترسم...

خداوندا... پناهم بده

پناهم بده

پناهم بده

 



نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت19:45---22 مهر 1390
salam manam linket kardam man khoshalmisham miay be webam chera migi posht dar mondi man behet sar mizanam hamisheپاسخ:ممنون شما لطف دارین

A&r
ساعت18:07---31 شهريور 1390
عالی بود عزیزم.پاسخ:خواهش میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,ساعت 13:10 نويسنده غریبه |