غریبه!

ღ.آرزوی محال.ღ

·•●ღ●•··•●ღ●•··▪•●ღ●•▪··▪•●ღ●•▪· ·▪•●ღ●•▪·

 

مرگ من روزی فرا خواهد رسید
در بهاری روشن از امواج نور
در زمستانی غبار آلود و دور
با خزانی خالی از فریاد و شور
مرگ من روزی فرا خواهد رسید
روز پوچی همچ روزان دگر

ناگهان خوابی مرا خواهد ربود
من تهی خواهم شد از فریاد ودرد
خاک می خواند مرا هر دم به خویش
می رسند از راه که در خاکم نهند
آه شاید عاشقان نیمه شب
گل به روی گور غمناکم نهند

بعد من ناگه به یک سو می روند
پرده های تیره ی دنیای من
چشم های ناشناسی می خزند
روی کاغذها و دفترهای من
در اتاق کوچکم پا می نهد

بعد من با یاد من بیگانه ای
در بر آینه می ماند به جای
تار مویی، نقش دستی،شانه ای
می شتابند از پی هم بی شکیب
روزها و هفته ها و ماهها

چشم تو در انتظار نامه ای
خیره می ماند به چشم راه ها
لیک دیگر پیکر سرد مرا
می غشارد قلب دامن گیر خاک
بی تو و دور از ضربه های قلب تو
قلب من می پوسد آنجا زیر خاک



نظرات شما عزیزان:

عاشق تنها
ساعت15:46---22 مهر 1390
قربونت غریبه آشنای من

عاشق تنها
ساعت15:43---22 مهر 1390
قربونت غریبه آشنای منپاسخ:فدات داداشی

عاشق تنها
ساعت9:24---22 مهر 1390
سلام دوباره به تو ای غریبه
ممنونم که به من این افتخارو دادی عزیزم
حالا یه سوال به نظرت من دخترم یا پسر


negar
ساعت16:57---21 مهر 1390
salam natars man narahat nemisham harki ye nazaridare taze man adat kardam hame be behem began mage ghati khannandas taze man be ghiafe kari nadaram sedash moheme ke mal adam ghashange taze dalil ghiafash gay bodanesh mamnon ke sar zadiپاسخ:اوکی.ولی بازم میگم ازش خوشم نمیاد D:

n
ساعت13:37---21 مهر 1390
salam web khobi dari be manam sar bezan
پاسخ:ممنون،حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:,ساعت 13:5 نويسنده غریبه |