هه عشق !

ღ.آرزوی محال.ღ

 

دنیایی که من در آنم و تو آن را به خیال می دانی

دنیایی که جایی برای عشق نیست

جایی برای نفرت نیست

جایی برای تو نیست...

اینجا فقط تنهایی و غربت حکمرانی می کنند

و تو که خوشی زیادی زده زیر دلت

تو که فکر می کنی زندگی همین یه لبخنده

فکر می کنی زندگی هر چی باشه بذار باشه

به اینم فکر کن زندگی راه برگشتی نداره...

تو در آسمانها و من در زمین طلب عشق کجا و دل دیوانه ما کجا

تو گمشده در عشق من گمشده خویشم

من همان نغمه خسته در گوش بی احساس تو

من همان قربانی عشق در دل بی احساس تو

دل سنگم را دگر سودای عاشقی نیست

اینها همه خاطرات دیواری دل دیوانه ام هستن

اینبار خیالت نمی دانم چرا آهنگ بی خیالی می زند



نظرات شما عزیزان:

یه تنها
ساعت23:58---29 تير 1391
salam upam khosh hal misham behem sar bezani mehrabunپاسخ:چشم

یه تنها
ساعت23:59---24 تير 1391
salam natunestam chand ruzi up konam vase hamin behetun sar nazadam

ღבِلنـِوِشتـِﮧ ـهاے مَـטּ وَ عِشقَمـღ
ساعت13:28---15 تير 1391
كجا بگذريم؟؟پاسخ:خیلی خوفـــــــــــه آجــــــــــــی :))

مريم گل
ساعت6:26---14 تير 1391
حالا چيرا زمدگيت پر غمه؟؟پاسخ:هـــــی بگذریم آبجی.

مريم گل
ساعت11:57---13 تير 1391
داداشي اهنگ وبت خيلي غم انگيزه من يه لحظه ميام ايجا انگار همه غماي عالم ميريزه رو سرمپاسخ:آبجی آدم که زندگیش پر از غم باشه همه چیزشم غم انگیز میشه حتی آهنگ وبلاگش!:((

مريم گل
ساعت11:55---13 تير 1391
نيدونم موشناسي يا نهپاسخ:عجب!

مريم گل
ساعت8:42---13 تير 1391
چلا نميفهمن اجيت عاشق شده حالا بگو يعني چي هه عشقپاسخ:اووووووووو ایول آجی عاشق شدی پس؟ معشوقت کیه حالا من میشناسمش؟ :D

نسیم
ساعت12:00---9 تير 1391
سلام....مرسیــــــــ که به وبم اومدیــــــــ و مشکلش رو گفتیـــــــــ ....راستش من منظورم فقط شما نبودینپاسخ:خواهش میکنم آبجی :)

مريم گل
ساعت11:43---8 تير 1391
داداشي هه عشق چيست؟؟پاسخ:آبجی عشق یه چیه که تو نمیفهمی همون بهتر که نگم چیه :D سن و سالت قد نمیده :D

آرام
ساعت13:13---6 تير 1391
برام دعا کن عشق من،همین روزا بمیرم

آخه دارم از رفتنت بدجوری گر می گیرم

دعا بکن که این نفس تموم شه تا سپیده

کسی نفهمه عاشقت چی تا سحر کشیده



این آخرین باره عزیز،دستامو محکم تر بگیر

آخه تو که داری میری به من نگو بمون نمیر

تو میریو یه باغ سبز،درش به روت بازه هنوز

من باغ سوختم نازنین،باشه برو با من نسوز



اگه یه روز برگشتیو گفتن فلانی مرده

بدون گه زیر خاک سرد،حس نگاتو برده

گریه نکن برای من قسمت ما همینه
دستامو محکم تر بگیر لحظه ی آخرینه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,ساعت 12:41 نويسنده غریبه |