ღ.آرزوی محال.ღ

 

درگیر رویای توام، منو دوباره خواب کن
دنیا اگه تنهام گذاشت، تو منو انتخاب کن


دلت از آرزوی من، انگار بی خبر نبود
حتی تو تصمیمای من،چشمات بی اثر نبود


خواستم بهت چیزی نگم، تا با چشام خواهش کنم
درارو بستم روت، تا احساس آرامش کنم

باور نمیکنم ولی، انگار غرور من شکست
اگه دلت میخواد بری، اصرار من بی فایدست

هر کاری می کنه دلم، تا بغضمو پنهون کنه
چی میتونه فکر تو رو، از سر من بیرون کنه


یا داغ رو دلم بزار، یا که از عشقت کم نکن
تمام تو سهم منه، به کم قانعم نکن



نظرات شما عزیزان:

یه تنها
ساعت16:08---21 شهريور 1391
سلام داداش خواهش امیدوارم خوش گذشته باشه بهت

پاسخ:ممنون


یه تنها
ساعت22:27---20 شهريور 1391
سلام داداش کجایی کم پیدایی


یه تنها
ساعت17:40---16 شهريور 1391
مرسی سر زدی داداش
راستی آپ کن...


یه تنها
ساعت13:53---14 شهريور 1391
سلام داداش مرسی

خودت خوبی؟؟

آپـــــــم


یه تنها
ساعت16:08---8 شهريور 1391
سلام داداش آپـــ ــ ـ ــ ـ ـم

راستی من عاشقه این آهنگم مرسیپاسخ:فدات


مريم گل
ساعت5:56---8 شهريور 1391
سيلام داداشيممممممممممم

بالايي نميشئ نظر گذ اشت ايجا گذاشتم.

يه خواهش:اون قطره هاي شبنمو بردار نميزاره نظزاتت بازشنپاسخ:پست جدیدمو ببین راستی راجب قطرات شبنم نمیتونم برشون دارم شرمنده چون دوسشون دارم آبجی یکاری کن با ایکسپلور بیا وبلاگم تا مشکلی واست پیش نیاد ممنون:)


یه تنها
ساعت16:14---7 شهريور 1391
سلام داداش مهربونپاسخ:علیک سلام آبجی گلم :)

یه تنها
ساعت15:12---5 شهريور 1391
سلام داداش مهربون چه طوری؟

خیلی خوشحال شدم باز اومدی خیلی نگرانت بودم پاسخ:فدات آجی جونی


آنه شرلى
ساعت23:06---13 مرداد 1391
سلام غريبه! آپيدم يه سوال پرسيدم اگه نظر بدى خوشحال ميشم.مياى پيشم؟پاسخ:آره حتما

آنه شـــرلـــﮯ
ساعت0:42---13 مرداد 1391
سلام غريبه...اومدم وبلاگت گفتم يه سلام هم عرض کنم.آپ نميکنى؟ پاسخ:سلام نه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,ساعت 1:3 نويسنده غریبه |