سلامی دوباره

ღ.آرزوی محال.ღ

بعله دوباره برگشتم به جای اولم..!
من آدرس این وب رو چند باری عوضش کردم آخر سر هم همین آدرس رو گذاشتم هی خدافظی کردم و دوباره برگشتن اصلا نمیدونم چم شده با اینکه میدونم این وب نویسی و از اینجور کارا هیچ تسکینی برا دردام نیست ولی باز اومدم سمتش تا به امروز سه تا وبلاگ ساختم که اولیش برمیگرده به سال 88 که بعد یک سال زد بسرم حذفش کردم دومی رو تو سال90 که اونم بعد چهار پنج ماه حذفش کردم آخریشم این بود که از شهریور 90 شروع کردم اینم از بس هی آدرسشو عوض کردم که همه مخاطبام پرید..! "راست میگی دیوانم"
    



خلاصه برگشتم که باز فاز منفی بدم..!


چون هیچ مثبتی در زندگیم نبوده و نیســـت..!


نه که نباشه!!! بـــــوده
..!


اما خاطرات بد کاری باهام کرد که هرچه خاطرات خوب بود از یاد رفت


با این حال باز خدا را شکـــر گویم

 
خیلی حرفا برا گفتن دارم خیــــــــلی
امـّا...

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت15:41---12 تير 1392
دیونه نمیشه گفت دم دمی هستی ولی غصه نخور منم همینجوری ام
پاسخ:سلام ممنون از حضورتون آره شاید دم دمی باشم نمیدونم ولی همین که حس کنم هیچ فرقی به حالم نمیکنه حذف میکنم


دلتنگ
ساعت15:35---12 تير 1392
خيلي از ادما غصه ي ادم نبودن بعضيا روميخورن...

اين نيز بگذرد...

البته اميدوارم بعدش ي غم ديگه نياد..

موفق باشي
پاسخ:ممنون از حضورتون :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ چهار شنبه 8 تير 1392برچسب:,ساعت 15:20 نويسنده غریبه |