حالم بد نیست..!

ღ.آرزوی محال.ღ


 

حالم بد نیست ، غم کم می خورم

کم که نه ، کم کم می خورم

آب می خواهم سرابم می دهند

عشق می ورزم عذابم می دهند

خود نمی دانم کجا رفتم به خواب

از چه بیدارم نکردی ، آفتاب ؟

خنجری بر قلب بیمارم زدند

بی گناهی بودم و دارم زدند

دشنه ای آمد بر پشتم نشست

از غم نامردمی پشتم شکست

عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام

تیشه زد بر ریشه اندیشه ام

عشق اگر این است مردد می شوم

خوب اگر این است من بد می شوم

بس کن ای دل ، نابسامانی بس است

کافرم دیگر ، مسلمانی بس است

در میان خلق سر در گم شدم

عاقبت آلوده مردم شدم

بعد از این با بی کسی خو می کنم

هر چه در دل داشتم رو می کنم

نیستم از مردم خنجر به دست

بت پرستم ، بت پرستم ، بت پرست

بت پرستم ، بت پرستی کار ماست

چشم مستی تحفه بازار ماست

درد می بارد چو لب تر می کنم

طالعم شوم است ، باور می کنم

...



نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت2:14---1 مرداد 1392
شماهم لینک شدی داداش گلم البته به شرط رفت و امد وسرزدن آآآآ
پاسخ:آبجی آپیدی خبر بده :)


anahita
ساعت19:05---18 تير 1392




همیشه بهم میگفتن تو چرا عاشق نمیشی چرا عشقی نداری ؟

همیشه بهم میگفتن عشق یعنی زندگی...

میگفتن اگه عاشق نشی یعنی زندگی نکردی...

ولی بهم نگفتن اگه اسیر یکی بشی دلت میسوزه...

نگفتن اگه با چشاش نگات کنه تموم جونتو به آتیش میکشه...

بهم نگفتن اگه تمام روز ببینیش بازم دلتنگش میشی...

بهم نگفتن برا اینکه گرمای دستشو حس کنی ثانیه شماری میکنی...

بهم نگفتن ممکنه یه روز فراموشت کنه ...

ولی الان همه بهم میگن فراموشش کن!!!!!

آخه چطوری؟

linket kardam azizam
پاسخ:ممنون از لطفتون منم لینکتون میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:,ساعت 16:17 نويسنده غریبه |