تنهایی!...

ღ.آرزوی محال.ღ

 

هيچکس با من نيست !...

مانده ام تا به چه انديشه کنم...

مانده ام در قفس تنهايی...

در قفس ميخوانم...

چه غريبانه شبي ست... 

 
شب تنهايی من!...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

jazireyeman
ساعت19:18---31 شهريور 1390
سلام خیلی دلم گرفته بود اومدم تو وبلاگت روحیه گرفتم

jazireyeman
ساعت15:49---24 شهريور 1390
سلام لینکتون کردم.پس اگه دوست داری بهم سر بزن.وبلاگ خوبی داری___________________________________________________________________________ پاسخ:مرسی، حتما

ساعت11:26---24 شهريور 1390
سلام........دیگه جون نداره دستام آخر قصه رسیده عطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده....خسته نباشی !

یک کمی از حالت قبلی بهتر شده ولی بازم غمیگنه آدم یاد روز های سختش میفته.ممنون که لینکم کردی.بای
____________________________________________________________________________________ پاسخ:ممنون که بهم سر زدی


bande khoda
ساعت0:27---24 شهريور 1390
chi begam vala

baz migam be khoda motavasel sho

movafagh bashi
پاسخ:سلام ممنون که بهم سر زدی ولی ای کاش یه آدرسی ایمیلی چیزی از خودت می گذاشتی!


سارا
ساعت0:19---24 شهريور 1390
سلام وبلاگت خیلی خوبه همچنین مطلباتونم قشنگه خوشحال میشم به منم سر بزنی

منتظر حضور سبزتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1390برچسب:,ساعت 20:54 نويسنده غریبه |